Bygg-CAD

Jag har inte varit så aktiv här på bloggen och det beror på att jag har haft mycket fokus på VR för jobbets skull så jag har helt enkelt inte haft tid för några egna projekt.

Men den här helgen började jag titta på Bygg-CAD-kursen jag kom in på. Och jag måste säga att Revit är väldigt trevligt att jobba i. Jag gillar verkligen modulariteten och alla CAD-verktyg som gör allt så mycket enklare än att modellera i Blender eller 3ds Max. Sen gillar jag också att man kan exportera ut hela modellen i fbx-formatet och jobba vidare med den i tex Unity eller Blender.

Första Duggan är inlämnad och det här kommer bli riktigt bra.

screenshot

Kommentera

